a Big Dream
Night view
Wednesday, October 29, 2014 | 8:32 PM | 0 comments
Sumber gambar daripada Google Image
assalamualaikum dan selamat malam kepada semua rakyat Malaysia. Hehe, sekarang menunjukkan pukul 8.30 PM (29/10/2014). Okay, apa nak cerita disampaikan dekat sini tentang keindahan di malam hari..kalau nak dikaitkan dengan keindahan di malam hari ni selalunya kalau time-time bulan mengambang ataupun lebih dikenali sebagai bulan penuh sangat cantikkan? 

Yela time tu suasana bagi aku macam cerah semacam jee..bagi aku tak kira lah siang ataupun malam suasana tetap cantik bagi aku..lagi2 kalau kawasan tu penuh dengan cahayaan daripada lampu-lampu yang berwarna warni ataupun pemandangan yang cantik :D sebagai contoh lah gambar yang dekat atas ni. Cantikkan? Sebab tu lah, siapa cakap kalau malam tak cantik tangkap gambar? Kena mahir je. Hehe, tak gitu?

:)


OLD / NEW