a Big Dream
Semester Break :D
Tuesday, October 28, 2014 | 11:44 AM | 0 comments

          Alhamdulilah, berakhirnya sudah semester kedua aku di UiTM Kampus Tapah, Perak. Semuanya berjalan dengan lancar. Walaupun aku masih baru lagi dekat sini tapi tak apa makin lama nanti aku akan biasakan dirilah kot. Sebenarnya sedih sebab berjauhan dengan kawan yang aku sayang.. Sebab tu kot jadi macam badmood sikit yela kawan yang makan sama tidur sama semua sesama lah berjauhan pulak. dah lah aku dapat tahu yang dorang tak pindah pun ke Tapah. Yang tu lahi buatkan aku bertambah sedih. Hmm, nampaknya nanti aku graduate dengan Khaa Temin dengan Haziq jela. Tak lengkap lah :') Uwaaa, tapi tak apa nama pun kita berlajarkan ? Suka duka tu semestinya adakan? 

             Hehe, apa-apa pun aku kena buat kedua ibu bapa aku proud dengan aku. Aku tanak lah hampakan dorang. Kesian dorang dah susah payah mencari rezeki bagi aku dengan kakak aku untuk teruskan pelajaran. Takkan nak hampakan dorangkan? Lagipun aku fikir tak semua orang berpeluang untuk sambung belajar sebab tak semua orang senang dan dapat kelebihan, nie kira aku bersyukur sangat-sangat :') Terima kasih Ya Allah kerana bagi aku peluang untuk sambung belajar :'D In shaa Allah aku akan lakukan yang terbaikk :D Keep fighting Nursyafiqa M Halim, i know that i can do! Fighting! Okay startnya 28Hb Nov 2014 aku dah kena masuk balik dah. Kira dah habis lah semester break untuk sem 2 aku ni. Harap-harap sem 3 aku ni semuanya okay-okay lah. Aku tanak lah apa-apa yang buiruk berlaku. In shaa Allah. Okay sampai sini jela entry untuk aku buat masa ni. 

Thanks for reading :)
 Salam.

OLD / NEW