a Big Dream
SemBreak!
Friday, April 25, 2014 | 12:25 PM | 0 comments

Yeah ! Sem-break yang sangat dinanti-nantikan oleh kitaorang yang bergelar sebagai pelajar universiti :) Hehe, apa taknya 5 bulan belajar then exam dan sekarang dah cuti so gunakan lah sebaiknya :) Hehe, gembira gila. Tapi tak boleh happy sangat sebab nanti duka :p Muehehe, yela sem 2 lagi mencabar kot. Next sem dah sem 2 lagi 3 sem tamat lah aku sebagai student diploma akaun :) yey, insyaAllah :) hehe . 

Cuti-cuit nak di kira 2 bulan ni aku kerja full time dekat tempat kerja lama aku, yela nak cari duit poket sikit katakan :) yela, nak beli phone baru sebab phone aku yang sekarang ni gila sikit lah :O entah dah kenapa pun aku tak tahu lah :p haha, kadang-kadang gerak sendiri handphone aku ni :p Wuu, menakutkan :D Haha.

So korang yang sama sem break dengan aku apa aktiviti yang menarik yang korang buat eh ? wuu, share-share lah dengan aku dekat comment tu ke ? Wkakaka :p

k lah sampai sini jela entry aku untuk masa ini. nak buat next enrty pulak :p 

byee !

OLD / NEW